zondag 2 december 2012

Dutch Magnolia Lovers #45

Ons DT lid Yvonne, heeft voor jullie dit keer weer een hele leuke uitdaging bedacht;

Maak een echte winterse kaart en gebruik de kleuren blauw en wit !

en we hebben ook nog een leuk nieuwtje te melden;
we hebben een nieuwe sponsor erbij!

Even het woord aan Jolanda;
Mijn naam is Jolanda en ik ontwerp hobbyprodukten op maat welke vervolgens verkrijgbaar zijn

in de betere hobbyspeciaalzaak onder de merknaam Noor! Design. Ik vind het onwijs leuk dat ik

gevraagd ben om het DML blog te sponsoren want de Magnoliaatjes kunnen perfekt

gecombineerd worden met mijn Noor! Design produkten!


Voor de random winnaar heeft zij een hele leuke prijs!


Ook wordt uit alle inzendingen door ons de mooiste gekozen,
die onze nieuwe gastdesigner mag worden.

Hieronder de voorbeelden van onze DT leden;










We hopen dat jullie weer allemaal gezellig met ons mee gaan doen!
(lees wel eerst goed de regels door a.u.b.)


5 opmerkingen:

  1. Hoi dames,

    via het blog van Noor ben ik hier terechtgekomen.
    Ik heb even rondgewandeld en de uitdagingen zijn superleuk!
    Graag wil ik met deze uitdagingen meedoen.
    Groetjes allemaal, Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke challenge zeg !! Wie waren de afgelopen winnaars eigenlijk aan deze ga ik ook weer meedoen !! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende voorbeelden zijn er weer gemaakt, het ziet er weer super uit dames.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. helemaal prachtig!
    die kaarten!

    geniaal geweldig!
    ik hoop een x geluk te hebben:p
    suc6 allemaal

    kiss sammiej

    BeantwoordenVerwijderen